გავიმეორეთ წინა დღის მასალა,კიდევ ერთხელ განვიხილეთ შეფასების ფორმები, ავირჩიეთ ორი შეფასების ფორმა თანატოლთა ურთიერთ შეფასების ფორმა და პრეზენტაციის ჩეკლისტი გავუკეთეთ ადაფტირება და მოვარგეთ ჩვენ მოსწავლეთა ნაშრომის ნიმუშს, ჩეკლისტის მიხედვით შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი რომელიც ავტვირთეთ ღრუბლებში და გავუზიარეთ ტრენერს განვიხილეთ რა უნდა ჩაგვეწერა შეფასების მონახაზში, განვმარტეთ თითეული მეთოდის და ინსტრუმენტის გამოყენების მიზანი.
No comments:
Post a Comment