ს|წ.წიგნის როლი საზოგადოებაში.
სახელი გვარი: ეკა ჭეხანი
სკოლა : თრიალეთის საჯარო სკოლა
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი
|
მშობლებთან და კოლეგებთან კომუნიკაცია
|
ელ. ფოსტისგამოყენებისშესწავლა.უნარებისგამომუშავება
|
17.09.2018
14.06.2019
|
მოსწავლეთა უკუკავშირი
|
ყველა მოსწავლის
ჩართვა საგაკვეთილო პროცეში
|
ისტ-ისგამოყენება, რუბრიკების,ილუსტრაციების,კითხვარებისსაგაკვეთილოპროცესისათვის.
|
17.09.2018
14.06.2019
|
კოლეგების უკუკავშირი
|
მოტივაციის ამაღლება
|
თვალსაჩინოებისშექმნაისტ-ისგამოყენებით
|
17.09.2018წ
14.06.2019წ.
|
მოსწავლეთა უკუკავშირი
|
საქართველოს კუთხეების დიალექტები
|
ენისდიალექტებისსწავლებისასისტ-ისგამოყენებაინტერნეტისსაშუალებით.
|
15.09.2018 წ.14.06.2019წ
|
კოლეგების უკუკავშირი
|
ინფორმაციის მოძიების ხერხები ათვისება
|
ელექტრონულიწიგნიერებისგანვითარება .როგორმოვიძიოთესათუისმასალა.
|
14.09.2018წ.
14.06 2019 წ.
|
რეფლექსია
პედაგოგთა უკუკავშირი
|
თვალსაჩინოების გამოყენებისს უნარების გამომუშავება.
|
ისტისგამოყენებაახსნისპროცესში.სურათებისადავიდეომასალებისჩვენება.
|
17.09.2018 წ.
14.06.2019წ
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
მულტიკულტურული თვისებების ჩამოყალიბება.
|
ისტ-ისტექნოლოგიებისგამოყენებამე-8კლასთან. პროექტი:“ჩემი კუთხე“ჩემისიამაყეა.
|
17.09.2018
14.09.2019წ
|
მოსწავლეთა უკუკავშირი
|
|
|
|
|
თვითშეფასებისრუბრიკა
N
|
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
1
|
სწორადვისახავმიზანს
|
||
2
|
მოსწავლეთაინტერესებიდანგამომდინარევარჩევაქტივობებს
|
||
3
|
მაქვსსწორადშერჩეულიაქტივობებიდავახდენ მოსწავლეებისდაინტერესებას
|
||
4
|
გაკვეთილისდაგეგმვისასსწორადგავდივარშედეგზე .
|
||
5
|
დროისგანაწილებასვახდენზუსტად
|
გაკვეთილისშეფასებამოსწავლისმიერ
შემოხაზეთ სასურველი პასუხი
|
კი
|
არა
|
საშუალოდ
|
თავსვიკავებ
|
გაკვეთილიკარგად იყო ორგანიზებული
|
||||
გამოყენებულიმასალა იყოსაინტერესო
|
||||
გაკვეთილის განმავლობაშიუკეთშევძელითსაკითხებისაღქმა
|
||||
მასწავლებელი მეხმარებოდა შეცდომების გაანალიზებაში
|
||||
გაკვეთილი იყო რთულიდაგაუგებარი
|
||||
გაკვეთილი იყო ადვილიდასაინტერესო
|
||||
საშინაო დავალება იყო მარტივი
|
||||
მასწავლებელი ყველა მოსწავლეს ეპყრობოდაპატივისცემით
|
||||
მოსწავლეები პატივს სცემდნენ მასწავლებელს
|
||||
მასწავლებელი ზედმეტად მკაცრი იყო
|
||||
მასწავლებლის შეფასება იყო სამართლიანი
|
მასწავლებლისთვითშეფასება
კრიტერიუმები / ქულები
|
მცირედ
|
საშუალოდ
|
მთლაინად
|
გაკვეთილისდაწყებაიწვევდამოსწავლეთამოტივაციის ამაღლებას,გამოწვევის გამოყენება
|
|||
გაკვეთილისმიზანიიყოგასაგები, კონკრეტულიდარეალისტური
|
|||
აქტივობებიემსახურებოდამიზნისმიღწევას
|
|||
გამოყენებულირესურსებიიწვევდამოსწავლეთამოტივაციისამაღლებას დააქტიურჩართვასსაგაკვეთილოპროცესში
|
|||
შეფასებისშედეგადმიღებულიშედეგებიშეესაბამებოდამიზანს
|
სსიპ-წალკის მუნიციპალიტეტის დაბა თრიალეთის საჯარო სკოლის ქართული
ენა ლიტერატურის მასწავლებელი: ეკა ჭეხანი
სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების გამოყენების
რეფლექსია.
ისტ-ისსწავლებისძირითადიმიზანიაინფორმირებული,ტექნოლოგიურიმიღწევებისეფექტიანადგამოყენებისუნარისმქონეპიროვნებისაღზრდა,რომელიცშეძლებსინფორმაციისდამოუკიდებლადმოპოვებას,მართვას,მისდამუშავებას, შეფასებასდაანალიზს, რომლისგამოყენებით
სასწავლოპროცესში ეროვნულისასწავლოგეგმითგათვალისწინებულიუნარებისადაჩვევებისგანვითარებაუფროეფექტიანად დაინტენსიურადწარიმართება. (მაგ;ინფორმაციისგააზრება,სიტყვიერადაღწერილირაოდენობრივიინფორმაციისგამოსახვა, თანამშრომლობითი,
შემოქმედებითიუნარ-ჩვევისდაინოვაციურიმიდგომების განვითარება,ტექსტურიმასალისათვისგრაფიკულიგამოსახულებისშერჩევადაა.შ.)
საგაკვეთილო
პროცესში აქტიურად ვნერგავ სწავლების თანამედროვე მეთოდებსა
და ტექნოლოგიებს. ამმიმართულებით დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისგამოყენებას. ტექნოლოგია ჩემთვის
არის დამხმარე საშუალება.ისტ-ის გამოყენება ეფექტურია გაკვეთილების ჩატარებისას, როცა დიდი
მნიშვნელობა აქვს დამხმარე ვიზუალურ მასალას.ხშირად მოსწავლეებს ვაძლევ ისეთ
დავალებებს რომ მათ დასჭირდეთ კომპიუტერის გამოყენება, მაგ. ტესტების შევსება, ინტერნეტში
მასალის მოძიება, ტექსტის დაბეჭდვა, ცხრილების და პრეზენტაციების შედგენა, კლიპის
დამზადება, ელექტრონულ რუკაზე ადგილების მონიშვნა, კითხვებზე
პასუხის გაცემა და ა.შ. ამგვარი დავალებები ზრდის მოტივაციას.
14.06.2019 წ.
No comments:
Post a Comment