Sunday, December 1, 2019


სკოლა:  თრიალეთის საჯარო  სკოლა
პროექტის ხელმძღვანელი: ეკა ჭეხანი
სასკოლო პროექტი  :“ მოსწავლის მშობლის აქტიური ჩართვა სასკოლოპროცესში“

პროექტი

წელსაქტიურადმიექცაყურადღებამშობელთაჩართულობასსასკოლოცხოვრებაში
. ჩემიმოსწავლეებისდედებიაქტიურადარიანჩართულები, საკუთარიშვილებისცხოვრებაში, რამდენიმეგამონაკლისისგარდა. ამიტომგადავწყვიტეჩართულობაგამეზარდაშვილებისსასკოლოცხოვრებაში. ჯერმოსწავლეებსგავაცანიიდეა, ბავშვებმასიხარულითაიტაცესესაზრი, ადგილზევეგამოთქვესსურვილიმოყვანისა
 შემდეგმშობელთაკრებაზეგავაცანიჩემიდამათიშვილებისსურვილი. დედებიცდამთანხმდნენდამომაწოდესგანრიგი, როდისშეეძლოთმათსკოლაშიმოსვლა. საბოლოოდდავუკავშირდიდაშევუთანხმდიდროზე, თემაზე, თემისდაგგმვასადარესურსებზე.
 მიუხედავადამდენიმცდელობისაშეძლეს სკოლაში მოსვლა მშობლებმაჩატარრეთგაკვეთილითემაზევაჟა-ფშაველა "ისკიარარისბიჭობა". ბავშვებიაღფრთოვანებულიდარჩნენჩატარებულიგაკვეთილით!




დედებისჩართულობა
     გაკვეთილისასეთმამოწონებამდიდიგამაოხმაურებაჰპოვა , როგორცბავშვებშიასევემშობლებში. გადავწყვიტედედებსმშობელთაჩართულობისეგიდითგანხორციელებულიაქტივობებიგადაეღოთდიდფორმატზეამოებეჭდათდაჩვენისკოლისმთავარკედელზეულამაზესიებზედამეკრაშვილებისშემოქმედებასთანერთად. არასოდესდამავიწყდება , როგორეხვეწებოდნენბავშვებიდედებსჩვენცგავაკეთოთრამეო! ბავშვებსუყვართმშობლებისყურადღება , ვიდრემშობლებსწარმოუდგენიათეს!
საგანი
 ქართული ენა და ლიტერატურა
კლასი
viii კლასი
მასწავლებელი
ეკა ჭეხანი
თემა
მაია თომაძე; "გაბუტული მზესუმზირები"
მოსწავლეთა რაოდენობა
8 მოსწავლე
გაკვეთილი სასწავლო მიზნები
·         მოსწავლემშეუძლოსლიტერატურულიტექსტებისმოსმენა, გაგებადამათიშინაარსისგადმოცემა.

·          ოსწავლემ შეიძინოსკითხვისტექნიკები.

·         მოსწავლემშეუძლოსმარტივიტექსტისარსებითიენობრივ-გრამატიკულინიშნებისამოცნობა.
კავშირი ესგ-სთან
ქართ. III. 2. გაგებადამათიშინაარსისგადმოცემა.
                   შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         სათაურისმიხედვითგამოთქვამსვარაუდსტექსტისშესაძლოშინაარსისშესახებ;
·          ასახელებსმოსმენილტექსტშიასახულფაქტებს, პერსონაჟებს;
·         აღწერსდაახასიათებსსაგნებსადაპერსონაჟებსთვალსაჩინონიშნებისმიხედვით;
·          ყვებამოსმენილიტექსტისშინაარსს;
·         მარტივიგეგმისმიხედვითყვებაწაკითხულიტექსტისშინაარსს;
·          მონაწილეობსინსცენირებაში, არჩევსროლისშესაბამისინტონაციასადასხვაგამომსახველობითხერხებს;
·         ავლებსპარალელსმოსმენილტექსტშიასახულამბავსადაპირადგამოცდილებასშორის;
·          მარტივიგამოთქმებით ("მომწონს / არმომწონს", "საინტერესოა / უინტერესოა", "ვეთანხმები / არვეთანხმები", "ერთგულია / მოღალატეა", "მამაცია / მხდალია" და ა. შ.) აფასებსნაწარმოებს, პერსონაჟებს, ("არვეთანხმებიიმიტომ, რომ ... "," საინტერესოაიმით, რომ ... "და ა. შ.);
·          შინაარსისუკეთგასააზრებლადცდილობს, კითხვებისდასმითგაარკვიოსახალისიტყვებისადაფრაზებისმნიშვნელობა.
ქართ. III. 4. მოსწავლეფლობსკითხვისტექნიკას.

შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         თავისუფლადკითხულობსნაცნობდაუცნობსიტყვებს;
·         სიტყვათაჩამონათვალშითავისუფლადმოიძიებსმასწავლებლისმიერწაკითხულნაცნობდაუცნობსიტყვებს;
·          პოულობსდახმამაღლა, თავისუფლადკითხულობსმასწავლებლისმიერმითითებულეპიზოდსნაცნობტექსტში;
·          ხმამაღლაკითხულობსმცირეზომისტექსტებს, იცავსპაუზასსასვენნიშნებთან.

ქართ. III. 8.

შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·          განარჩევსდაასახელებსპერსონაჟის / ობიექტისდამახასიათებელსიტყვებსშინაარსობრივითვალსაზრისით (საგნისთვისებისადაოდენობისგამომხატველლექსიკას, მოქმედება-მდგომარეობისაღმნიშვნელლექსიკას...);
·          კითხვების (რა? ვინ? როგორი? რამდენი? რასაკეთებს?) გამოყენებითაჯგუფებსსიტყვებსდაადარებსმათერთმანეთთან;
·          ამოიცნობსსასვენინიშნების (წერტილის, მძიმის, ორწერტილის, მრავალწერტილის, ბრჭყალების, კითხვისადაძახილისნიშნების) ფუნქციას;
·          ამოიცნობსპირდაპირნათქვამს.
                   

გამოყენებული მეთოდები
·          დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე
·          როლური კითხვა
·          დაასრულეთ მოთხრობა
მუშაობის ფორმა
·          ინდივიდუალური
·          წყვილებში
რესურსები
·          წასაკითხი ტექსტი
·          თაბახის ფურცლები
·          კალამი
·          ცარცი / დაფა
·          ფორმატი


გაკვეთილი --- 45 წთ
ა-ფაზა გამოწვევა
აქტივობა I
მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს, წასაკითხი ტექსტის სათაურსა და ავტორს. / მაია თომაძე; "გაბუტული მზესუმზირები" /

აქტივობა II ვარაუდების გამოთქმა

·          როგორ ფიქრობთ, რატომ ქვია მზესუმზირას ასეთი სახელი.
·          კიდევ რომელ მცენარეებს იცნობთ რომლებსაც განსაკუთრებით უყვართ მზე

აქტივობა III

ბ-ფაზა, კითხვის დროს
მოსწავლეებს ვურიგებ წასაკითხ მასალას, თან ვავალებ წაიკითხონ დამოუკიდებლად, შემდეგ წყვილებში.
 ტექსტის წაკითხვის შემდგომ მუსმევ კითხვებს:
         რა შეცდომა დაუშვეს ბიჭებმა მზესუმზირების ჩათესვის დროს?
         რა ბედი ეწიათ მზესუმზირებს?
         რას ნატრობდნენ ისინი?
         შუათანა მზესუმზირის რა თვისება ჩანს ამ ნაწარმოებში?
         როგორ აფასებთ უფროსი მზესუმზირის სიტყვებს?


  შემდეგ ტექსტს ვყოფთ  როლებად, ამ ნაწარმოებს წარმოვადგენთ მკითხველთა თეატრის საშუალებით.

გ-ფაზა - განმტკიცება

აფიშის შექმნა
მოსწავლეეები კარნახობენ:
·          ვინ არის ნაწარმოების ავტორი,
·          როდის შედგება სპექტაკლი,
·          რომელი კლასის მოსწავლეები წარმოადგენენ
·          რა სპექტაკლია
·          მოქმედი გმირები: -დიდი მზესუმზირა
-პატარა მზესუმზირა, - საშუალო მზესუმზირა; -უფროსი ძმა; -უმცროსი ძმა; მთხრობელი.

კლასში აირჩევა სპექტაკლში მონაწილე გმირები და მოხდება მოთხრობის გაინსცენირება. რამდენიმე გაინსცენირების შემდეგ, მოსწავლეებს მთხოვ მოიშველიონ საკუთარი ფანტაზია და გადააჩინონ მზესუმზირები და შეირიგონ.
  შეფასება
 მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეების აქტიურობას, ინდივიდუალური და ჯგუფურ მუშაობას კომენტარებით.

მოსწავლეები ახდენენ თვითშეფასებას და გაკვეთილის შეფასებას კომენტარებით.



საგანი

ქართული ენა და ლიტერატურა

კლასი

მე-8  კლასი

მასწავლებელი

თემა

ქართული ხალხური ზღაპარი "მეჩონგურე"
მოსწავლეთა რაოდენობა
30 მოსწავლე
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
·          წაიკითხავენ და გაიაზრებენ ტექსტს, შეძლებენ გამართულ კითხვას, ლექსიკონზე მუშაობას;
·          გამოთქვამენ ვარაუდებს, ამოიცნობენ პერსონაჟთა თვისებებს.გამოავლენენ დამოუკიდებელაზროვნებას;
·          კითხვა - პასუხი;
·          შეძლებენ სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენებას კონკრეტული საკითხების დასამუშავებლად.
კავშირი ესგ - სთან
ქართ. III. 6. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის სხვადასხვა სახის და ჯჟანრის თხრობითი ტექსტების (ზღაპრის, ნოველის, მოთხრობის, იგაქვ - არაკის, წერილის, ნამდვილი ამბის ...) დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება - გააზრება;
ქართ. III. 7. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტების მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;
ქართ. III.10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად;
·          სათაურზე დაყრდნობით გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ;
·          უბრუნდება ტექსტის შესაბამის / სათანადო მონაკვეთს საკითხების დასაზუსტებლად.

გამოყენებული მეთოდები
·          გამომეტყველებითი კითხვა;
·          ვარაუდების გამოთქმა;
·          დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე;
·          ლექსიკონის გამოყენება.

მუშაობის ფორმა
·          ინდივიდუალური;
·          წყვილებში;
რესურსები
·          წასაკითხი ტექსტი;
·          თაბახის ფურცლები;
·          კალამი;
·          ცარცი / დაფა;
·          გმირის რუკა;
·          წებოვანი ფურცლები.
გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობა / დრო
ფაზაწაკითხვამდე (გამოწვევა)
აქტივობა  -  განწყობის შექმნა 2 წთ
მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს წასაკითხი ტექსტის სათაურსა და ავტორს (ქართული ხალხური ზღაპარი "მეჩონგურე"), ვუსვამ კითხვას რა ან ვინ შეიძლება იყოს მეჩონგურე? ვუჩვენებ ჩონგურს და მოვასმენინებ მელოდიას.
აქტივობა II -  ვარაუდების გამოთქმა:
·          როგორ ფიქრობთ რას გააკეთებს მეჩონგურე?
·          რატომ ფიქრობ ასე?
აქტივობა  III   - მოსწავლეები გამოთქვამენ ვარაუდებს.
 აქტივობა IV - ლექსიკონზე მუშაობა.
    მასწავლებელს დაფაზე ამოწერილი უცხო სიტყვები თავისი განმარტებებით.
ხელმწიფე გააბრუა
უკვდავების ვაშლი მოდგმა
მზეთუნახავი თავხედი
გველეშაპი უზარმაზარი
თქრიალით მგრძნობიარე

ფაზა: - კითხვის დროს:
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს წასაკითხ ტექსტს.
აქტივობა V
ტექსტის კითხვა მიმდინარეობს პაუზების კითხვის მეთოდით.
პაუზა ... ბაღში მიდიოდა.
II პაუზა ... შესცქერის მეჩონგურეს.


ფაზა: წაკითხვის შემდეგ: (განმტკიცება)
აქტივობა VIofofofofof             - კითხვა - პასუხი:
·          ერთხელ კიდევ მითხარით როგორი სახის ნაწარმოებია "მეჩონგურე"?
·          როგორი ზღაპარია?
·          კიდევ როგორი ზღაპარი არსებობს?
·          რა სთხოვა მეჩონგურემ ხელმწიფეს?
·          რა დავალება მისცეს მას?
·          რა იცავდა ბაღს, რომელშიც უკვდავების ხე ხარობდა?
·          მომიძებნეთ ზღაპრისთვის დამახასიათებელი გამოთქმა, რომელიც მიგვანიშნებს, რომ მეჩონგურემ გრძელი გზა გაიარა.
·          გამოთქმა, რომელიც საშიში გველეშაპის მუქარას გადმოგვცემს.
·          მეჩონგურის სიმღერას ძალიან დიდი ძალა ჰქონდა. მე - 3 აბზაცში იპოვე ამ აზრის დამადასტურებელი მაგალითი.
·          ტექსტში წერია, რომ მეჩონგურე მართლაც მთელი არსებით, დიდი გრძნობით მღეროდა. რა შეგიძლიათ თქვათ ამის შესახებ? რა არის ამის დასტური?
·          რა გრძნობამ გამოიწვია მეჩონგურის ცრემლები?
·          გველეშაპის ცრემლების მიზეზი რაღა იყო?
·          თქვენი აზრით რატომ არგუნა მეზღაპრემ უკვდავების ვაშლი მეჩონგურეს?
·          რომელი შესწავლილი ნაწარმოები გაგახსენათ ამ ზღაპარმა?
·          როგორ ფიქრობთ რა არის ამ ზღაპრის მთავარი სათქმელი? დედააზრი?
აქტივობა VII      - დაფაზე დაწერილი წინადადებების თანმიმდევრობით დალაგება.
·          ერთმა მეჩონგურემ მეფეს მზეთუნახავის ხელი სთხოვა.
·          უეცრად კლდე გაიხსნა და მეჩონგურე ბაღში შევიდა.
·          ეჩონგურე უკვდავების ვაშლის მოსატანად წავიდა.
·          გველეშაპი საშინლად გაბრაზდა, როცა ბაღში უცხო სულიერი დაინახა.
·          ფრინველები ადამიანს სულგანაბულები უსმენდნენ.
·          მას უკვდავების ვაშლის მოტანა დაავალეს.
·          მეჩონგურეს სიმღერა არ შეუწყვეტია.
·          გველეშაპი ადამიანის ტკბილი ხმით მოიხიბლა და მეჩონგურეს უკვდავების ვაშლი მისცა.
·          მეჩონგურე ბაღს გარშემო უვლიდა და თან საამო ხმით მღეროდა.
აქტივობა IX       -            ზღაპრის დასასრულის ვარაუდი.
აქტივობა      -       საშინაო დავალება: დასაწერად თხზულება "მეჩონგურე და გველეშაპი".

შეფასება
  შეფასება:
·          მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეთა აქტიურობას, ინდივიდუალირ და წყვილებში მუშაობას კომენტარებით.
·          მოსწავლეები ახდენენ თვითშეფასებასა და გაკვეთილის შეფასებას სიტყვიერი კომენტარით.
                                        
 გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი: ეკა ჭეხანი
თრიალეთის საჯარო სკოლა.                                                                                                     
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა 
კლასი: VIIIთემა: ,, კურდღლების მიწისძვრა "(ინდური ზღაპარი)
დრო: 45 წუთი
გაკვეთილის ამოცანები / სწავლის შედეგები 
დამოკიდებულება
·          გამოუმუშავდებათ დადებითი განწყობა შინაური და გარეული ცხოველების მიმართ;
·          გაიაზრებენ სიკეთის, თანადგომისა და სხვებზე ზრუნვის მნიშვნელობას;
·          შეძლებენ სხვისი აზრის, სურვილებისა და დამოკიდებულების პატივისცემას.
ცოდნა
·          შეისწავლიან ტექსტს;
·          გაიაზრებენ როგორი თვისებებია მათთვის მისაღები;
·          გაიმდიდრებენ ლექსიკას ტექსტში გამოყენებული სიტყვებითა და ფრაზეოლოგიზმებით;
უნარე
·          შეძლებენ პერსონაჟთა ძირითადი თვისებების გამოკვეთას;
·          შეძლებენ მოცემული ტექსტის ძირითადი იდეის გაგება-გააზრებას;
·          გაივარჯიშებენ გამართული / გაწაფული კითხვის უნარ-ჩვევას;
·          განუვითარდებათ სიკეთის, თანადგომის, სხვებზე ზრუნვის უნარი.
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი
III.7. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების  გამოხატვა.    
ნაწარმოების გმირების მოქმედების ასახელებს მოტივს (რატომ მოიქცა ასე) და აფასებს მათს საქციელს; ასახელებს საყვარელ პერსონაჟს და ხსნის საკუთარ არჩევანს.
III.9. მოსწავლეს შეუძლია ვიზუალურად აღიქვას ან თავად შექმნას სხვადასვა ტიპის ტექსტი, ან ვიდეო აუდიო მასალა;
III.10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ზოგიერთი სტრატეგიის გამოყენება.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნის შეფასება
იციან შინაური და გარეული ცხოველების კლასიფიკაცია;  
 შეუძლიათ განასხვავონ გამოგონილი ამბავი ნამდვილისაგან;  
შეუძლიათ თხრობითი ჟანრის სხვადასხვა ნაწარმოების ამოცნობა (მაგ. მოთხრობა, ზღაპარი, იგავი); შეუძლიათ პერსონაჟების ხასიათების ამოცნობა; იცნობენ კითხვის ზოგიერთ სტრატეგიას.
ფორმები მთელი კლასი, წყვილები, ჯგუფები.
გაკვეთილზე გამოყენებული მეთოდები / სტრატეგიები / აქტივობები:
·          გამოწვევა
·          გონებრივი იერიში;
·          ვ არაუდების გამოთქმა;
·          "დაკარგული სიტყვები";
·          დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე;
·          პაუზებით კითხვა;
·          კითხვა -პასუხი;
·          ვარაუდების გამოთქმა;
·          გეგმის შედგენა;
"
·          პრეზენტაცია
·          სადიაგნოსტიკო ტესტი
მასალა სასწავლო: კლასგარეშე საკითხავი ტექსტი "კურდღლების მიწისძვრა", ინტერნეტ-რესურსი, სქემა ,, გმირის რუკა ", თაბახის ფურცლები და სხვა.
მსვლელობა სამფაზიანი მოდელის გაკვეთილის მიხედვით (წაკითხვამდე-კითხვის დროს-წაკითხვის შემდეგ)

ფაზა

 .1 აქტ      გამოწვევა       2 წთ                                                                                                                                                                              
-მივესალმოთ სტუმრებს                                                                                                        
-როგორი განწყობა გვაქვს?                                                                                                              
-მე ახლა უფრო კარგ გამწყობაზე დაგაყენებთ, რადგან გიჩვენებთ ბევრი თქვენთაგანისთვის ნაცნობ ვიდეო რგოლს (ნინო ჩხეიძისა და მარიკოს შესრულებულ სიმღერაზე ,, გზაზე მირბის კურდღელი ").
აქტ .2        
გონებრივი იერიში                     1 წთ                                                                                                                                                                                                
კითხვა - პასუხი (ვიდეო რგოლზე)
აქტ .3         
ვარაუდების გამოთქმა               2 წთ                                                                                                                                                                                           

კურდღლების მიწისძვრა
დღეს ჩვენ წავიკითხავთ ინდურ ზღაპარს ,, კურდღლების მიწისძვრა. "
 სათაურის მიხედვით მოსწავლეები მსჯელობენ, რაზე შეიძლება იყოს საუბარი ზღაპარში. (პასუხებს ვწერ დაფაზე)

II ფაზა

აქტ .4 დაკარგული სიტყვები                       3 წთ
მოსწავლეებს ვურიგებთ ტექსტის პირველ ნაწილს გამოტოვებული სიტყვებით და ვაძლევთ შესაბამის ინსტრუქციას. ინდუვიდუალურად მოსწავლეები მუშაობენ, შემდეგ მეწყვილეს უზიარებენ  ჩაწერილ სიტყვას. დროის ამოწურვის შემდეგ ვკითხულობ ტექსტის ამ ნაწილს. მოსწავლეები ადარებენ წაკითხულს შევსებულთან.
აქტ .5 პაუზებით კითხვა                              18 წთ
    I ნაწილი                                                                                                                                                                                                            
- ყველაზე მეტად რა აშინებდა კურდღელს? -რამ შეარყია მიწა? - როგორ იქცევა შეშინებული კურდღელი? - -თქვენი აზრით, როგორ განვითარდება მოვლენები ლომის გამოჩენის შემდეგ?
    II ნაწილი                                                                                                             
 ლომმა როგორ შეხედა  კურდღელს? -სად სთხოვა ლომმა კურდღელს წაყვანა? -როგორ ფიქრობთ, რა მოხდება შემდეგ?  

 III ნაწილი
-რა გადაწყვიტა კურდღელმა? - რატომ ჩამოაგდო ლომმა ნაყოფი მიწაზე? -რა მოჰყვება ლომის სიცილს?
    IV ნაწილი
-რა აღიარა კურდღელმა? - კურდღელმა თავი უკეთ რომ იგრძნოს რას ეუბნება ლომი? -რატომ წავიდა ლომი სხვა კურდღლებთან?      

III     ფაზა                                                                                                       

აქტ .6 ტექსტის დამუშავება კითხვებით:  
და -ტექსტში მომიძებნეთ ამოიკითხეთ ის ადგილი, სადაც ჩანს შეშინებული კურღლების გაქცევა და სხვების გაფრთხილება. -წამიკითხეთ ის ადგილი სადაც ლომისა და კურდღლების დიალოგია მოცემული. -წამიკითხეთ ის ადგილი სადაც ჩანს ლომის წასვლა კურდღლების დასამშვიდებლად.
 -რა არის ამ ზღაპრის მთავარი სათქმელი? -ვინ არიან ზღაპრის გმირები? -ამ ზღაპარმა რომელი შესწავლილი ნაწარმოები გაგახსენათ.
აქტ .7 ,, გმირის რუკის "შევსება

პერსონაჟი
  
 მოსწავლეები ჯგუფებში სურვილის მიხედვით ავსებენ გმირის რუკას ზოგი ლომზე, ზოგი კი კურდღელზე. ჯგუფები მოახდენენ დავალების პრეზენტაციას.


თვისება


დასაბუთებატექსტიდან


პერსონაჟის ჩემი დამოკიდებულება მიმართ


თვისება


თვისება


დასაბუთება ტექსტიდან


დასაბუთება ტექსტიდან



შეფასება:
·          მოსწავლეებს შევაფასებ ინდივიდუალურად მათი აქტიურობის მიხედვით, აგრეთვე ჯგუფურ მუშაობას კომენტარებით.
·          მოსწავლეები ახდენენ თვითშეფასებას და გაკვეთილის შეფასებას სიტყვიერი კომენტარებით.

დავალება: დაასრულონ ზღაპარი თავისი ფანტაზიით.







შეფასება
1-3
4-6
7-8
9-10
მოსწავლემგააცნობიერაშესასწავლიტექსტურირედაქტორისდანიშნულება,
მოსწავლემთითქმისვერშეძლოტექსტურრედაქტორიშიმუშაობა   
მოსწავლემნაწილობრივშეძლოტექსტურირედაქტორისდანიშნულებისგაცნობიერება
მოსწავლემშეძლოტექსტურირედაქტორისგაცნობიერება
მოსწავლემძალიანკარგადგააცნობიერატექსტურირედაქტორი.
მოსწავლემშეძლოტექსტური , გრაფიკულიმასალისკომბინირებატექსტურიმასალისშექმნისას
მოსწავლემთითქმისვერშეძლოტექსტური, გრაფიკულიმასალისკომბინირებატექსტურიმასალისშექმნისას.
მოსწავლემნაწილობრივშეძლოტექსტური, გრაფიკულიმასალისკომბინირებატექსტურიმასალისშექმნისას.
მოსწავლემშეძლოტექსტური ,გრაფიკულიმასალისკომბინირებატექსტურიმასალისშექმნისას, მაგრამსაჭიროებსმასწავლისდახმარებას.
მოსწავლემძალიანკარგადგაიგოტექსტური, გრაფიკულიმასალისკომბინირებატექსტურიმასალისშექმნისას
მოსწავლემშეძლოსხვადასხვასახისტექსტურისაშუალებებისშერჩევადაგამოყენება , ინფორმაციის
შექმნისპროცესში
მოსწავლემვერშეძლოსხვადასხვასახისტექსტურისაშუალებებისშერჩევადაგამოყენება , ინფორმაციის
შექმნისპროცესში
მოსწავლემნაწილობრივშეძლოტექსტურისაშუალებებისშერჩევადა  გამოყენება
მოსწავლემშეძლოტექსტურისაშუალებებისშერჩევადაგამოყენებამაგრამსაჭიროებსმასწავლებლისდახმარებას.
მოსწავლემძალიანკარგადშეძლოთექსტურისშუალებებისშერჩევადაგამოყენება.








თვითშეფასებისრუბრიკა

N
კრიტერიუმები
დიახ
არა
1
სწორადვისახავმიზანს
2
მოსწავლეთაინტერესებიდანგამომდინარევარჩევაქტივობებს
3
მაქვსსწორადშერჩეულიაქტივობებიდავახდენ  მოსწავლეებისდაინტერესებას
4
გაკვეთილისდაგეგმვისასსწორადგავდივარშედეგზე .
5
დროისგანაწილებასვახდენზუსტად

                                                                                          
















გაკვეთილისშეფასებამოსწავლისმიერ

შემოხაზეთ     სასურველი     პასუხი
კი
არა
საშუალოდ
თავსვიკავებ
გაკვეთილიკარგად იყო ორგანიზებული
გამოყენებულიმასალა იყოსაინტერესო
გაკვეთილის განმავლობაშიუკეთშევძელითსაკითხებისაღქმა
მასწავლებელი მეხმარებოდა შეცდომების  გაანალიზებაში
გაკვეთილი იყო რთულიდაგაუგებარი
გაკვეთილი იყო ადვილიდასაინტერესო
საშინაო დავალება იყო მარტივი
მასწავლებელი ყველა მოსწავლეს ეპყრობოდაპატივისცემით
მოსწავლეები პატივს სცემდნენ  მასწავლებელს
მასწავლებელი ზედმეტად მკაცრი იყო
მასწავლებლის შეფასება იყო სამართლიანი



















No comments:

Post a Comment